Κυριακή, Οκτωβρίου 22, 2006

Έναρξις του καταστήματος! ανοίξαμε και σας περιμένουμε, να ούμε...

Καλώς ήρθατε στο ΜΠΟΡ-ΝΤΕ-ΛΟ μου! Βασικά να ούμ' από τον τίτλο καταλαβαίνετε περί τίνος πρόκειται... Να ξέρετε ότι εδώ θα χω καλό πράμα, τεσταρισμένο από μένα πρωτίστως και δεν πρόκειται να κολήσετε τίποτα και να τρέχετε μετά... Εγγυημένη εξυπηρέτησις! Και για να γνωριστούμε, εγώ ρε μάγκες δεν ήξερα από τέτοιες μπίζνες! Αλλά ξέρετε... ας όψεται η ανάγκη, για τα παιδάκια μου το κάνω... αυτά που θα μου κάνει η Ούρσουλα... Τά φερε ο καιρός και γνώρισα ένα τύπο, από τους παλιούς τους γεροντόμαγκες να ούμε, μεγάλη μάρκα, Γάτος ο κύριος! άλλο πράμα να ούμε... όλος ο ντουνιάς τον έχει σε υπόληψη. Αφού μελέτησα τις ημέρες και τα έργα του και τους περί το "αφεντικό", πήρα κι εγώ παράδειγμα. Σκέφτηκα ...ΡΕ ΜΠΑΣ ; ΜΗΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ; Ήταν και κάτι μαγκίτες άλλοι που δούλευαν την ίδια μηχανή, ήταν και κάτι Αμερικάνοι, ήταν και κανά δυο Κερίες μαζί με τον τυπά... Και είπα, ξεστραβώσου ρε, κοίτα τόσος κόσμος πως ξηγιέται ρε, δε τ' ανόιγεις κι εσύ το παλιό-bord-de-l-eau, τί είχες τί έχασες!...

Δεν υπάρχουν σχόλια: